--> تولید و فروش مستقیم دستگاه کفسابی و سنگ سابی در محل کارخانه۰۹۱۲۱۹۸۶۳۰۳ - کفسابی سنگ سابی

تولید و فروش مستقیم دستگاه کفسابی و سنگ سابی در محل کارخانه۰۹۱۲۱۹۸۶۳۰۳

فروش دستگاه کفسابی به صورت مستقیم از محل کارخانه ماشین سازی داودی ۰۹۱۲۱۹۸۶۳۰۳(شماره تولید کننده) 

آدرس کارخانه: تهران آیت الله سعیدی کیلومتر 8 خ شهدای سدید ,,(بانک تجارت سدید,) خ حسین آباد پ134 مجتمع فرزانه 02155854958 ماشین سازی داودي

لازم به ذکر است  که بهتر است تحقیقات لازم بابت اصالت تولید کننده گان دستگاه کفسابی را با مراجعه حضوری به محل کارخانه کسب کنید همچنین کیفیت ساخت و استحکام ورق ها و نوع دینام را بهتر است حضورا چک کنید شما می توانید بدون واسطه و مستقیم از محل کارخانه دیدن کنید و سپس خرید فرمایید.توصیه میکنیم به صورت حضوری به آدرس کارخانه ماشین سازی داودی مراجعه کرده و خرید امنی را تجربه کنید(در مسیریاب هایی مانند نشان و بلد با نوشتن ماشین سازی داودی می توانید به راحتی آدرس ما را پیدا کنید)

ماشین سازی داودی آدرس

انواع دستگاه سنگ ساب:

دستگاه کفسابی تک فاز 

دستگاه کفسابی سه فاز

دستگاه کفسابی پله ساب کوچک

دستگاه سنگ فرز  با دور پایین و شیر مخصوص آب

دستگاههای صنعتی و بزرگ ایتالیایی

۱- فروش دستگاه تک فاز کفسابی :

دستگاه تک فاز کفسابی معمولا در مکانهایی استفاده می شود که برق سه فاز موجود نمی باشد زیرا با وجود اینکه قیمت این دستگاه  پایین تر از دستگاه سه فاز ساب سنگ است سرعت کاری که با این دستگاه انجام میشود به حد دستگاه سه فاز نیست(البته برای رسیدن به سرعت دستگاه سه فاز بایستی هر ساب را دو بار زد زیرا با این کار دقیقا مثل سرعت سه فاز خواهد شد) و سرعت کار پایینی دارد قیمت دستگاه کفسابی تک فاز پایینتر از دستگاه سه فاز می باشد و این دستگاه سه  اسب بخار قدرت دارد.

این دستگاهها در دو مدل ژن موجود است که هر دو جنس ایرانی و کیفیت مناسبی دارد. این دستگاه در دو نوع گشتاور متوسط و گشتاور بالا عرضه می شود که موتور با گشتاور بالا معمولا قیمت بالاتر از موتور با گشتاور متوسط است یعنی اگر دستگاه کفسابی معمولی n میلیون تومان باشد (بسته به شرایط قیمتی بازار) دستگاه کفسابی با گشتاور بالا  اندکی بالاتر خواهد بود.

 این دستگاه دارای منبع آب ۵۰ لیتری می باشد که با باز و بست شیر آن می توانید بر فشار خروجی آب کنترل داشته باشید.

۲- فروش دستگاه سه فاز کفسابی :

دستگاه سه فاز کفسابی از سرعت کار خوبی برخوردار است و هم قیمت بالاتری نسبت به دستگاه تک فاز دارد و کفساب کارها معمولا این دستگاه را به دستگاه تک فاز ترجیح می دهند برای گرفتن قیمت دستگاه کفسابی سه فاز کافی است با ما تماس بگیرید این دستگاه در دو نوع هفت و نیم و ده اسب بخار(دستگاه با قدرت ده اسب بخار کمی  سنگینتر است و جا به جایی دستگاه هفت و نیم اسب راحتتر می باشد) تولید می شود که تفاوت قیمت چندان زیادی ندارند. این دستگاه هم مانند دستگاه تکفاز کفسابی در دو مدل  ایرانی موجود است که  از کیفیت عالی برخوردار است.

این دستگاه دارای مخزن آب ۷۰ لیتری می باشد.

در تصویر بالا دستگاههای اصلی تولید شاسی و مخزن دستگاه کفسابی را مشاهده می کنید. گروه ماشین سازی داودی این شاسی ها را از ورق های با کیفیت بالا و سنگین تولید میکند تا سالها بتوانید با آنها کار کنید.

دستگاه کفسابی

مخزن  و شاسی دستگاه را قبل از رنگ کاری مشاهده میکنید که بهذصورت جداگانه هم به فروش می رسد.

مخزن دستگاه ساب سنگ

شاسی دستگاه سنگ سابی بعد از رنگ کاری و قبل از اسمبل را مشاهده می کنید

 قیمت دستگاه کفسابی

خرید و فروش دستگاه کفسابی دست دوم:

در محل کارخانه ما خرید و فروش دستگاه دست دوم داریم دستگاههایی که شاید فقط یک یا چند بار محدود استفاده شده اند (البته بعضی دستگاهها مستهلک تر هستند که شرایط قیمتی متفاوتی دارند) به شما اطمینان می دهیم که منصف ترین خریدار و فروشنده دستگاههای دست دوم هستیم .

دستگاههای دست دوم به شرط سالم بودن و تضمینی به فروش می رسانیم و دستگاه دست دوم شما را خریدار هستیم.

با توجه به اینکه مستهلک شدن دستگاه را به راحتی نمی توان تشخیص داد به شما توصیه میکنیم  از افراد خبره گروه ما خریداری فرمایید. شما می توانید حضوری در محل کارخانه از خود ما دستگاه نو و دست دوم را تست کنید و خریداری فرمایید . در محل کارخانه تعمیر دستگاه هم داریم

از شما دعوت می کنیم تا به محل کارخانه ما تشریف بیاورید۰۹۱۲۱۹۸۶۳۰۳داودآبادی

۳- فروش دستگاههای پله کفسابی :

دستگاههای پله سابی قیمتی هم سطح قیمت دستگاه سه فاز کفسابی دارند و به لحاظ قیمتی قابل قیاس با دستگاههای تک فاز و سه فاز هستند و معمولا برای سنگ های پله و اوپن از این نوع دستگاه ها استفاده می شود این نوع دستگاهها تمام لقمه سنگهای کفسابی را  دارند و قیمت سنگسابی با آن در ازای پله  خواهد بود و در هر جایی کاربرد ندارد

شما با خرید یک دستگاه کفساب در واقع با یک تیر چند نشان می زنید زیرا این دستگاه چند منظوره می باشد :

  1. دستگاه کفسابی همان دستگاه بتن ساب نیز می باشد به این صورت که لقمه الماس زیر آن بسته می شود و عمل بتن سابی انجام می شود.
  2. از دستگاه کفسابی جهت تمیز کردن سرامیک با فرچه سابی استفاده می شود لازم ب ذکر است سرامیک لایه برداری نمی شود و فقط فرچه ساب زده می شود.
  3. از این دستگاه جهت موزاییک سابی هم استفاده می شود موزاییک صاف لایه برداری می شود ولی موزاییک تیشه ای فرچه ساب انجام می شود.
  4. دیده شده که از این دستگاه جهت شستن فرش هم استفاده می شود بدین صورت که زیر دستگاه فرچه فرش شویی بسته میشود  ولی بایستی با احتیاط این کار را انجام دهید و به یاد داشته باشید که کار اصلی دستگاه سنگ سابی می باشد.

نمونه دستگاه کفسابی تک فاز و سه فاز با توضیحات تکمیلی:

فروش دستگاه کفسابی

سمت راست کف ساب سه فاز و سمت چپ کف ساب تک فاز

قیمت دستگاه کف سابی

صفحه کف ساب بزرگ با قابلیت به کارگیری تمام لقمه ها

خرید دستگاه سنگسابی

صفحه کف ساب کوچک با قابلیت به کارگیری تمام لقمه ها

متعلقات دستگاه کفسابی:

شاسی دستگاه ساب سنگ : در عکس های زیر در همین صفحه شاسی را مشخص کرده ایم که متعلقات دستگاه سوار بر آن است.

دینام : (اکتروژن یا موتوژن)

فنر : باعث می شود که تعادل دستگاه موقع ساب زنی حفظ شود بدون فنر کنترل دستگاه تقریبا ناممکن است.

صفحه دستگاه کفسابی: همان قسمتی است که لقمه یا ابزار کفسابی را نگه می داردو معمولا دارای سه سوراخ برای بستن فرچه سیمی است.

منبع آب: منبع دستگاه سنگ سابی در عکس های پایین صفحه مشخص شده است و به جز نگه داری آب وظیفه کنترل آب خروجی به وسیله شیر برنجی که در آن تعبیه شده را دارد. 

لاستیک دور صفحه دستگاه: باعث می شود که لجن کفسابی به اطراف پاشش نکند.

می باشد. قیمت دستگاه کفسابی شامل همه موارد بالا است و موردی بابت دستگاه جداگانه نیست جز لقمه یا ابزار که قیمت جداگانه ای دارد.

فروش لقمه های کفسابی:

فروش لقمه الماس کفسابی برای بتن سابی و یا گرانیت سابی

فروش  لقمه های ۴۶ و ۸۰ و ۱۲۰ و۲۲۰ و لاکی و ۸۰۰ و ایتالیایی برای کفسابی سنگ

لطفا با همین شماره تماس بگیرید۰۹۱۲۱۹۸۶۳۰۳

قیمت دستگاه کفساب کوچک:

دستگاه کفساب کوچک

دستگاه کفساب کوچک موتورکفسابی تک فاز است که کمی بزرگتر از دستگاه چرخ گوشت است که قیمت آن با دستگاه تک فاز حدودا برابر است اما اگر منظور شما دستگاه سنگ فرز است قیمت آن از حدود شش ملیون تومان به بالاتر است که میتوانید در تماس با ما انواع برندها را جویا شوید (از قوی به ضعیف).

البته ما در محل کارخانه فروش دستگاه سنگ فرز مخصوص کفسابی هم داریم که در صورت لزوم می توانید تصاویر مربوطه را از طریق واتس آپ یا تلگرام ارسال کنیم.

آیا فروش اقساطی هم دارید؟

برای این مورد با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرین بسته به شرایط بازار است.

آیا ابزار کفسابی هم جز دستگاه است؟

خیر دستگاه کفسابی شامل صفحه و لاستیک و فنر دستگاه می باشد و ابزار آن قیمت جدا گانه ای دارد.

دستگاه دست دوم هم می فروشید؟

بله دستگاههای دست دوم به شرط سلامت کامل به فروش می رسد.

از کجا که شما هم واسطه فروش نیستید؟

ما از سال ۱۳۶۹ در حال تولید دستگاه ساب سنگ هستیم و آدرس مشخصی هم داریم و همه روزه در محل کارخانه فروش حضوری داریم و می توانید به آدرس ذکر شده تشریف بیاورید.

8 دیدگاه

  1. با تحقیقاتی که انجام دادم تنها سازنده دستگاه کفسابی آقای داود آبادیه باقی دلالن که حضورا رفتم آدرسشون و ازشون خرید کردم در کل دستگاههای خوبی تولید میکنن و خوب به زمین میچسبن . ایشون ابزار کفسابی هم دارن که ابزار رو هم همونجا خریدم

  2. شش سال پیش ازشون دستگاه خریدم مثل روز اول داره کار میکنه اصلا تخفیف نمیدن ولی بسیار حرفه ای و کاربلد هستن

  3. سلام از این دستگاه برای موزاییک و بتن سابی هم میشه استفاده کرد؟

    • سلام بله برای سنگ و موزاییک و بتن و سرامیک میشه استفاده کرد حتی برلی شستشوی پارکت و موکت و فرش هم دیده شده که استفاده میشه ولی برای موکت و فرش بهتره استفاده نشه چون ممکنه باعث پارگی فرش و موکت بشه

  4. محمد خدا بنده لو

    بسسار ممنونم خودم به همین آدرس حضوری مراجعه کردم و خریدم رو انجام دادم بسیار خوش برخورد و حرفه ای بودن به بقیه هم توصیه میکنم حضورا برن بخرن چون مبلغ کمی هم نیستش

  5. محسن آزادمنش

    بسیار عالی و حرفه ای من از همینجا لقمه دستگاه هم خریدم که به لحاظ کیفیت واقعا لقمه های درجه یکی هستن

  6. با توجه به اینکه تو این زمونه نمیشه به کسی اعتماد کرد خودم حضورا رفتم آدرس فروشگاه و خریدمو انجام دادم آقای داود آبادی بسیار انسان شریفی هستن

  7. با خیال راحت از محل کارخونه دستگاه سنگ سابی رو خریداری کردم بی واسطه و بی دردسر متاسفانه واسطه ها ادعای تولید دارن و با کلی تحقیق از همینجا خریداری کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *