--> ساب سنگ چیست یا ساب زن سنگ کیست یا ساب زنی چیست؟ - کفسابی سنگ سابی

ساب سنگ چیست یا ساب زن سنگ کیست یا ساب زنی چیست؟

ساب زن سنگ کیست و انجام ساب سنگ؟

ساب زن سنگ : در برخی موارد در ساختمان و ..  اسید یا جوهرنمک یا موادی که حاوی اسید می باشد روی سنگ ریخته میشود که سنگ را لک دار و کدر میکند که برای ازبین بردن لکه گی و درخشش سنگ باید ساب زده شود تا سنگ به صورت براق و یکدست شود.

کفسابی کافه کفسابی ،  ساب سنگ همچنین زمانی استفاده می شود که سنگ شما دارای پستی و بلندی باشد و یا ساختمان و یا محلی را تازه ساخته باشید احتمالا سنگ مورد نظر لک دار است که لک می تواند مصالح ساختمانی باشد یا رنگ باشد یا چسب باشد و … که ما همه اینها را با ساب سنگ از بین می بریم.

همچنین اگر سنگ کهنه باشد یا مدت زیادی باشد که ساب نخورده باشد احتمالا کدر و مات شده است که این مشکل نیز با کف سابی قابل رفع است ساب سنگ باعث براقی فوق العاده سنگ می شود و باعث می شو.د سنگتان مثل روز اول شود و چه بسا بهتر زیرا سنگ در اول کار ساختمانی پستی و بلندی دارد و یا اشکالات جزیی دارد که با سنگ سابی رفع می شود

ساب سنگ انواع مختلفی دارد که بهترین آن سنگ سابی ایتالیایی است

در این نوع از ساب زنی محل مورد نظر به قدری براق می شود که محل مثله آینه می شود به همین علت به آن کف سابی شیشه ای یا کف سابی آینه ای می گویند.

سابزنی

دل مشغولی اکثر کارفرمایان انجام کار خوب و بدون ایراد با قیمت مناسب است که کافه کفسابی به آنها این تضمین و اطمینان را میدهد که ساب کف را به صورت اصولی(ایتالیایی) با لقمه ایتالیایی انجام دهد.

قیمت ساب سنگ:

قیمت سنگسابی به عوامل مختلفی بستگی دارد از این عوامل می توان به متراژ محیط نام برد هر چه متراژ محیط بالاتر باشد قیمت تمام شده ساب زنی برای ما به صرفه تر و در نتیجه قیمت  ساب زنی  پایین تر است.

نوع سنگ: مهمترین عامل در تعیین قیمت سنگ سابی است سنگها دو دسته اند : سنگ نرم (تراورتن موزاییک ، صلصالی ، دهبید و …)و سنگ سخت (گرانیت)نوع نرم تر سنگ از قیمت پایین تری برخوردار است و نوع سختتر از قیمت بالاتری برخوردار است

از کفسابی های ارزان کفسابی موزاییک و سرامیک است و از کفسابیهای گران سنگ گرانیت را می توان نام برد

عامل تاثیر گذار نزدیکی یا دوری از شهر است که اگر متراژ بالا باشد این موضوع را پوشش می دهد اما در تهران و کرج و شهرستان های این دو کلانشهر قیمت تفاوت چندانی ندارد در ضمن ما در اکثر شهرهای کشور نماینده فعال داریم و در جای جای کشور کارها را انجام می دهیم.

سابقه ساب خوردن سنگ هم در قیمت آن موثر است زیرا سنگ ساب خورده احتمالا عیبهای آن از بین رفته است و عیب جزئی دارد و کار کمتری می برد

ویژگیهای کفساب (ساب زن) خوب:

باتجربه است و می تواند آدرس برای نمونه کار اعلام کند.

کلیه هزینه های کفسابی را قبل از اجرا در میان می گذارد.و دستگاههای پیشرفته را دارد

ما در کافه کفسابی ما با بیش از ده سال سابقه اکثر دستگاههای موجود در بازار را امتحان کردیم و دستگاههای که الان در اختیار داریم از بروزترین دستگاههای موجود در بازار است  این عامل به همراه تجربه بالای ما در کفسابی بهترین کیفیت کفسابی را به ارمغان می آورد.

ویژگیهای کفسابی خوب:

  • سنگ یکدست و یکنواخت است و تفاوتی در شفافیت قسمتهای مختلف سنگ نیست، لقمه های مرغوب در دستگاه کفسابی چنین نتیجه ای خواهند داشت.
  • بندکشی سنگها خالی نیست.
  • کناره های دیوار که در دسترس دستگاه نیست نیز به صورت دستی ساب خورده است.
  • پستی و بلندی سنگها کاملاً از بین رفته است.
  • پس از اتمام کار دیواره ها و گوشه و کنار باید نظافت شود و فاضلاب کفسابی، به طور کامل از روی زمین جمع آوری می شود.

مراحل سابزنی سنگ:

سابزنی سنگ در حالت معمول دارای ۸ مرتبه هست یعنی در هر کفسابی ۸ دور سنگ ساب زنی می شود که با لقمه های مختلف صورت می گیرد

لقمه کفسابی چیزی شبیه صابون یا آجر است که در زیر دستگاه سابزنی بسته می شود

سابزنی در مرحله اول با لقمه ۴۶ انجام می شود که برای از بین بردن پستی و بلندی سنگ استفاده می شود

سابزنی در مرحله دوم با لقمه ۶۰ انجام می شود که برای پر کردن درزها از آن استفاده می شود

ساب با لقمه ۱۲۰ و ۶۰۰و ۸۰۰ از دیگر مراحل سابزنی است و در آخر سابزنی با لقمه ایتالیایی انجام می شود که باعث براقی فوق العاده سنگ می شود

ما در کافه کفسابی با بیش از ده سال تجربه و مدرنترین دستگاههای کفسابی بهترین نوع ساب زنی را با مناسبترین قیمت انجام می دهیم، کافی است با شماره موجود در زیر و بالای سایت با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MENU
تماس با نعمت زاده