--> نماشویی در کرج و اجرای ارزان نماشویی در کرج(مستقیم استادکار) 09148548662 - کفسابی سنگ سابی

نماشویی در کرج و اجرای ارزان نماشویی در کرج(مستقیم استادکار) 09148548662

نماشویی در کرج(مهر شهر،عظیمیه ،فردیس و…)

نماشویی برای زیبایی نمای ساختمان و تمیز شدن و براقی نمای ساختمان استفاده می شودامروزه با وجود انواع آلاینده ها در کرج کار نماشویی کاری غیر قابل اجتناب است و بایستی هر از چند مدتی بسته محل  یا اگر بعد از انجام کار ساختمانی و نما کاری روی سنگ نما ملات ساختمانی و .. چسبیده باشد با نماشویی از بین می رود هم چنین اگر سنگ نمای شما دارای لق زدگی هستند و می افتند ما در کافه کفسابی با پیچ و رولپلاک نمای شما را ترمیم و مرمت می کنیم.

توجه:شما با شماره تماس مستقیم نماشور تماس میگیرید و هیچ واسطه ای بین شما و نماشور وجود ندارد و هیچ مبلغ حق واسطه ای از شما دریافت نمی شود.

نماشویی در کرج با دستگاه سند بلاست و واترجت:

نماشویی در کرج با دستگاه سند بلاست و واتر جت انجام می شود و بسته به کثیفی سنگ نما ممکن است با آب معمولی و یا محلول مخصوص در نماشویی استفاده شود نماشویی با فشار آب انجام می شود و اگر کثیفی و جرم خیلی بالا باشد از سیلیس(ماده شن مانند) استفاده میکنیم.

دستگاه سند بلاست:

واژه سند به معنی ماسه یا سیلیس و بلاست به معنی پرتاب می باشد همانطور که در تصویر زیر میبینید دستگاه سند بلاست با فشار قوی آب و سیلیس نما را پاک میکند.

درباره سند بلاست بیستر بخوانید.

 

قیمت نماشویی ساختمان در کرج:

قیمت نماشویی ساختمان بسته به عوامل مختلفی است که در اینجا به مهم ترین عوامل اشاره میکنیم:

اولین و مهمترین عامل متراژه ارتفاع ساختمان است و بسته با اینکه بایستی از داربست استفاده کنیم و یا با طناب هم کار انجام میشود یا خیر

در حقیقت بعضی از ساختمانها به دلیل خطرات بالا امکان استفاده از طناب در نماشویی نیست که بایستی جهت امنیت از داربست در نماشویی استفاده شود

مورد بعدی در قیمت نماشویی نوع سنگ است و بسته به نوع سنگ قیمتها می تواند گرانتر یا ارزانتر باشند البته کثیفی و میزان فرسودگی سنگ نیز در قیمت نماشویی تاثیر گذار است است

برای بررسی قیمت و حدود قیمت نماشویی کافی است با شماره های موجود در زیر برگه با ما در تماس باشید

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج:

در برخی از موارد مشاهدذه می شود که سنگ نما بعد از مدتی به هر دلیلی می افتد و افتادن سنگ نما باعث ایجاد خطر برای عابران پیاده می کند

در این موارد بایستی  نمای ساختمان را پیچ و رولپلاک کرد در واقع با این کار سنگ نمای شما سفت می شود و همچنین از هزینه های سنگین تعویض سنگ جلوگیری می شود.

نماشویی در مهر شهر ، عظیمیه  ، فردیس

پیچ و رولپلاک با طناب و دستگاه دریل انجام می شود و باعث استحکام سنگ نما می شود فیلم پیج و رولپلاک نما توسط صابر سیفی را مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *