--> کفسابی در قم ،جمکران ، پردیسان و...09193432900 - کفسابی سنگ سابی

کفسابی در قم ،جمکران ، پردیسان و…09193432900

کفسابی در قم ،جمکران ، پردیسان …

کفسابی در قم : کفسابی یعنی سابیدن سنگ و برای براقی فوق العاده سنگ از دستگاه کفسابی استفاده می شود همچنین اگر سنگ به هر دلیلی دارای مشکل شده باشد به طور مثال اسید یا جوهرنمک و … روی سنگ ریخته باشد یا اگر سنگ تازه ساخت است طبیعتا دارای ناهمواری است و دارای پستی و بلندی است ما با دستگاه کفسابی آن را رفع می کنیم .

کفسابی این موارد را رفع می کند:

۱- اگر شما مغازه یا رستورانی تازه ساخت دارید و می خواهید کف سنگ شما شیک و براق شود ما با کفسابی ایتالیایی طوری کفسابی سنگ شما را انجام می دهیم که عکس سقف را در روی سنگ ببینید سنگسابی ایتالیایی بهترین نوع کفسابی است که ما در کافه کفسابی در قم ، جمکران ، پردیسان ، سلفچگان و سایر نقاط کشور انجام می دهیم.

۲- سنگ اگر کهنه و قدیمی باشد شده باشد با کفسابی طوری می شود که گویی تازه از کارخانه سنگ به بیرون آمده سنگ کف شما را کاملا نو و استثنایی تحویل شما می دهیم .

۳- در ساختمانهای نو ساز معمولا اجسامی و یا مایعاتی مثله رنگ و چسب و … روی سنگ می ریزد که با دست و مواد شوینده قابل رفع نیست چاره کار کفسابی و سنگسابی است ما با دستگاه پیشرفته کفسابی با بیش از ده سال سابقه با مناسبترین قیمت خدمت می رسیم و کار شما را انجام می دهیم

۴- اگر سنگ شما دارای خط و خش زیادی است ما با کفسابی آن را رفع می کنیم در واقع در کفسابی به اندازه یک یا دو میلیمتر از سطح سنگ برداشته می شود و سنگ را با ساب مخصوص کاملا براق می کنیم و تحویل می دهیم.

۵- اگر سنگ شما دارای درز یا سوراخ است ما با کفسابی آن را رفع می کنیم

۶- اگر قسمتی از سنگ شما تخریب و شکسته شده با کفسابی می توان آن را رفع کرد.

۷- برای طول عمر بیشتر سنگ کفسابی را انجام می دهند چون ترمیم سنگ به مراتب ارزانتر از تعویض سنگ است.

کفسابی در قم

اما کفساب خوب را چطور تشخیص دهیم ؟

کفسابی در قم و سایر نقاط کشور کاری حساس است زیرا اگر دست یک فرد نابلد و کم تجربه باشد احتمال دارد خسارت به بار بیاورد پس کار خود را به دست افراد با تجربه ای مثل ما بسپارید فقط پارامتر تجربه برای سنگسابی کافی نیست شما فکر کنید اگر به یک راننده فرمول یک ماشین دسته چندم دهند مسلما کار خاصی نمی تواند انجام دهد ما با به دستگاههای با کیفیت سه فاز و تک فاز کفسابی در قم و سلفچگان و جمکران و پردیسان و سایر نقاط کشور کار شما را به بهترین نحو انجام می دهیم.

اما در حالت کلی کفساب خوب دارای ویژگیهای است:

۱- نمونه کار زیادی دارد به طوری که می تواند آدرس نمونه کارهایش را بدهد و یا سایتی در صفحات اول گوگل دارد و نمونه کارهایش را در آن موجود است .

۲- کاملا راغب است که به سوالات شما پاسخ دهد و با کمال میل ریز سوالات شما را پاسخ می دهد

۳- قیمت را همان اول کار تمام و کمال با شما طی می کند و بحث قیمت را همان اول کار می بندد و جای حرف و حدیثی نخواهد ماند.

قیمت کفسابی در قم و جمکران و پردیسان و سلفچگان:

قیمت کفسابی در قم به چند عامل وابسته است که مهمترین آن نوع سنگ شما برخی سنگ ها مانند گرانیت دارای نوع سختی هستند و سنگ سابی آنها هم کار سختتری است و هزینه بالاتری دارد اما برخی سنگها دارای نوع نرم تری هستند که کفسابی آسانتری محسوب می شوند و قیمت پایینتری دارند قیمت کفسابی به متراژ محیط هم بستگی دارد هر چه متراژ بالاتر کار به صرفه تر و قیمت پایین تر می شود . وجود و یا عدم وجود برق سه فاز هم در قیمت کفسابی در قم تاثیر گذار است کفسابی با برق سه فاز با کیفیتتر است و زمان کمتری انجام می شود که به این دلیل قیمت با دستگاه سه فاز پایینتر است

قیمت کفسابی در قم  توضیحات زیادی دارد لازم به ذکر است که ما در این صفحه سعی کردیم به طور کامل درباره قیمت کفسابی بنویسیم.

کفسابی ایتالیایی در قم و سلفچگان و پردیسان و جمکران:

بهترین نوع کفسابی را کفسابی ایتالیایی می گویند در این نوع کفسابی سنگ مثله آینه می شود  به همین جهت به آن کفسابی آینه ای نیز می گویند و شما می توانید عکس سقف را در روی سنگ ببینید به این نوع سنگ سابی کفسابی شیشه ای هم می گویند ما متخصص کفسابی ایتالیایی هستیم .

کفسابی ایتالیایی دارای ۸ مرحله است :

  • ساب با لقمه ۴۶ برای از بین بردن پستی وبلندی سنگ
  • اجرای ساب با لقمه ۶۰
  • اجرای ساب با لقمه ۱۲۰
  • اجرای ساب یا لقمه۲۲۰
  • اجرای ساب با لقمه ۴۰۰
  • اجرای ساب با لقمه ۸۰۰
  • اجرای ساب با لقمه سیناکس
  • اجرای ساب با لقمه ایتالیایی که باعث براقی فوق العاده سنگ شما می شود

نانو کفسابی در قم:

نانو کفسابی باعث می شود که اگر چای ، نوشابه و ترشیجات و …. روی سنگ بریزد دیگر به سنگ نفوذ نکند همچنین باعث براقیت فوق العاده سنگ می شود در حقیقت روی سنگ را موادی می پوشاند که وقتی مایعات روی آن بریزد گویا روی پلاستیک مایعات ریخته شده است

کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کار سنگسابی و کفسابی بهترین نوع کفسابی را با بهترین قیمت برای هموطنان عزیز در سراسر کشور انجام می دهیم کافی است با شماره موجود در بالای صفحه با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *