--> کفسابی ایتالیایی چیست و انجام سنگ سابی ایتالیایی - کفسابی سنگ سابی

کفسابی ایتالیایی چیست و انجام سنگ سابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی چیست و انجام سنگ سابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی:کف سابی برای جلای سنگ و برای رفع ناهموای های سنگ استفاده می شود هر نوع لکه سخت و یا هر نوع سوراخ سنگ و یا آسیب سنک با کف سابی رفع می شود اما همین سنگ سابی نوعی دارد به نام کفسابی ایتالیایی .

کفسابی کافه کفسابی ، در واقع سنگسابی ایتالیایی نوعی از سنگ سابی است که علاوه بر اینکه ایرادات سنگ را رفع می کند به سنگ جلای فوق العاده ای  می دهد جوری که شما می توانید تصویر سقف مکان مورد نظر و یا تصویر خودتان را در کف سنگ مشاهده کنید به این نوع کفسابی در اصطلاح عام کفسابی آینه ای و یا کفسابی شیشه ای نیز می گویند.

در کفسابی روش های مختلفی وجود دارد اما بهترین و مرغوبترین نوع کفسابی سنگ سابی به روش ایتالیایی است.

کشور ایتالیا به دلیل تولید بهترین نوع سنگ مرمر نام خود را در این عرصه جا انداخته است .

اما دلیل استفاده از نام کفسابی ایتالیایی به دلیل لقمه هایی که در این سنگ سابی استفاده می شود این لقمه ها به بهترین شکل ممکن عیب های سنگ را از بین می برد و سنگ را مثله آینه می کند

سنگسابی ایتالیایی

در تصویر نمونه ای از کفسابی ایتالیایی ما را میبینید

 

گروه کافه کفسابی با بهترین دستگاههای تک فاز و سه فاز و با تجربه بالای خود بهترین کفسابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد کافی است برای سوالات احتمالای خود با شماره ای که در زیر سایت است با ما تماس بگیرید .

به دلیل اینکه مشتریان کفسابی ایتالیایی بهترین نوع سنگسابی را می خواهند معمولا از بهترین نوع دستگاهها برای کفسابی ایتالیایی استفاده می کنیم و نهایت ظرافت را در این نوع کفسابی از کافه کفسابی خواهید.

قیمت کفسابی ایتالیایی:

قیمت کفسابی ایتالیایی نیز بر حسب نوع سنگ خواهد بود برای گرفتن قیمت و هزینه کف سابی ایتالیایی با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع کفسابی به صفحه قیمت کفسابی مراجعه کنید.

کفسابی به ویژه سنگسابی ایتالیایی باعث طولانی شدن عمر سنگ به همراه زیبایی فوق العاده سنگ می شود معمولا به مرور زمان آسیبها و درزهایی روی سسنگ اتفاق می افتد که این کار با رزین کاری روی سنگ درز آن گرفته می شود و رزین همرنگ سنگ باعث می شود که درز های سنگ گرفته شود و سنگ عمر دوباره ای پیدا کند.

در کل عملیات کف سابی و سنگ سابی دارای مزایای زیر است:

سنگ سابی باعث براقیت فوق العاده سنگ میشود.

سنگسابی باعث افزایش عمر سنگ می شود.

کفسابی باعث یکدست و هم سطح شدن سنگ ها می شود ( در واقع اگر سنگ دارای ناهمواری و یا پستی و بلندی باشد با عملیات کفسابی این ناهمواریها از بین می رود)

کفسابی باعث نمای بهتر داخل ساختمان می شود.

در ساختمانهای نوساز پله ها معمولا دارای ناهمواری هستند با کفسابی پله این مورد به راحتی رفع می شود.

کافه کفسابی تمامی این موارد را با دستگاههای تک فاز و سه فاز انجام می دهد کافی است که با شماره تلفن موجود در زیر همین برگه با ما تماس بگیرید البته اگر امکان اتصال به برق سه فاز موجود نباشد کار شما را با دستگاه تک فاز انجام خواهیم داد ولی کار دستگاه سه فاز با کیفیت تر از کار دستگاه تک فاز است

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با نعمت زاده