--> کفسابی چیست و انجام کفسابی در تهران۰۹۱۰۲۷۰۰۱۴۲ - کفسابی سنگ سابی

کفسابی چیست و انجام کفسابی در تهران۰۹۱۰۲۷۰۰۱۴۲

 کفسابی در تهران۰۹۱۲۷۰۰۱۴۲

کفسابی چیست؟

اگر سنگ کف ساختمان مسکونی و تجاری و یا سوله بتنی دارای ناهمواری باشد یا به دلیل مایعات اسیدی مثله اسید ،آبلیمو ، سرکه و … خوردگی ایجاد شده باشد و یا جسمی به سنگ چسبیده باشد مثله چسب و رنگ و هر جسم دیگری که نتوان آن را با دست جدا کرد ما با دستگاه حرفه ای کفسابی سنگ شما را کاملا براق تحویل شما خواهیم داد .

همچنین اگر سنگ شما کهنه شده یا دارای خراش است یا درز و سوراخ دارد ما آن را با کفسابی کاملا ترمیم می کنیم .

ما در کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کفسابی در تهران و سایر نقاط کشور بهترین نوع کفسابی را با بهترین دستگاههای سنگسابی برای شما انجام می دهیم کافی است با شماره های موجود در بالای همین صفحه با ما تماس بگیرید .

کفساب خوب را چطور بشناسیم؟

کفساب خوب در تهران دارای ویژگیهایی است و از آنجایی که کار با سنگ کار حساسی است بایستی ویژگیهای کفساب خوب را بدانید:

۱- دارای نمونه کارهای زیادی از کفسابی در جای جای تهران است و می تواند آدرس نمونه کارهایش را در اختیار شما قرار دهد

۲- از تجربه بالایی برخوردار است و دارای علم کفسابی است و سوالات شما در مورد کفسابی را با حوصله توضیح می دهد

۳- قیمت تمام شده کفسابی را همان اول کار با شما طی می کند . کفساب خوب بحث قیمت را همان اول کار بایستی ببندد و اگر این کار را نکند نشان از بی تجربگی اوست.

۴- اگر سنگ رزین کاری لازم داشته باشد همان اول کار آن را با کارفرما در جریان می گذارد رزین ساب برای مواردی استفاده می شود که سنگ دارای درز و سوراخ باشد که اگر کارفرما رزین را قبول کند هزینه آن نیز جدا محاسبه می شود هر چند رزین ساب به تنهایی هزینه بالایی ندارد.

۵- از قدرت بیان بالایی برخوردار است: شاید این موضوع را زیاد جدی نگیرید اما بایستی بدانید کفساب خوب چون صدها مورد کار انجام داده و پیوسته در حال مذاکره با کارفرماها است مثله یک گوینده رادیو از صدای مطلوبی برخوردار است و همچنین فن بیان خوبی دارد این مورد را به تجربه یافته ایم که کفسابهای خوب لحن صدای بهتری دارند.

۶- کفساب خوب در تهران محله ها را به خوبی میشناسد:

ما در کار کفسابی در جای جای تهران در محله ها و خیابان های تهران کار انجام داده ایم بنابراین همه محله ها را می شناسیم و در پیدا کردن آدرس از کارفرما سوال نمیپرسیم برای یک کفساب کار حرفه ای در تهران پسندیده نیست که فلان محله را نشناسد چون حتما در هر محل چند کار انجام داده است و اگر نشناسد یعنی از تجربه بالایی برخوردار نیست.

۷- کفساب خوب دارای دستگاههای کفسابی خوبی است:

ما در کافه کفسابی با بیش از ده سال تجربه کفسابی انواع مختلف دستگاههای کفسابی را امتحان کرده ایم و دستگاههایی که الان در اختیار داریم از بهترین نوع دستگاههای کفسابی است ما هم اکنون دو نوع دستگاه کفسابی تک فاز و سه فاز در اختیار داریم که نوع سه فاز کیفیتی به مراتب بالاتر از نوع تک فاز دارد و اگر در محل کفسابی برق سه فاز موجود باشد ما حتما از دستگاه کفسابی سه فاز استفاده خواهیم کردیم.

۸ – کفساب خوب انواع سنگ را می شناسد و همچنین اطلاعات خوبی درباره سنگها دارد:

سنگهای ساختمانی به طور کلی دو دسته اند :سنگ نرم و سنگ سخت که این موضوع در قیمت کف سابی موثر است سنگ هر چقدر نرم تر باشد انجام کفسابی روی آن راحتتر است و در نهایت قیمت تمام شده پایین تری نیز داردمثل سرامیک و موزاییک. و سنگ ساختمان هر چه از نوع سخت تر باشد قیمت بالاتر خواهد بود مثله گرانیت

قیمت کفسابی در تهران و سایر نقاط کشور:

قیمت کار سنگ سابی بر پایه هر متر مربع محاسبه می شود.

قیمت کفسابی در تهران و سایر نقاط کشور به چند عامل بستگی دارد که مهمترین عامل نوع سنگ است سنگها انواع مختلفی دارند که قیمت کفسابی متفاوتی دارند مثله مرمر ، مرمریت ، گرانیت ، صلصالی ، موزاییک و سرامیک ، تراورتن ، گوهره ، آباده و …که بسته به نرمی یا سختی سنگ قیمت متفاوتی دارند از قیمتهای پایین کفسابی به کفسابی موزاییک می توان نام برو و از کفسابی های گران به گرانیت می توان اشاره کرد.

از دیگر پارامترهای موثر در قیمت می توان به متراژ محیط اشاره کرد هرچه متراژ بالاتر باشد قیمت پایین تر خواهد بود چون هزینه تمام شده پایین تری خواهد داشت .

دوری و نزدیکی به شهر هم از عوامل موثر در قیمت است ما در کافه کفسابی کارهای زیادی در گرمسار و ورامین و … انجام داده ایم اما قیمتی که در سطح شهر انجام داده ایم اندکی پایین تر از بیرون شهر است البته اگر متراژ بالا باشد این موضوع قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد

عامل موثر بعدی در قیمت سنگ سابی این است که آیا سنگ قبلا ساب خورده است یا نه ؟

اگر ساب خورده باشد احتمالا عیبهایی مثله پستی و بلندی سنگ رفع شده و کار کمتری می برد بنابراین قیمت تمام شده پایین تری دارد.

کفسابی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کفسابی خوب دارای ویژگیهایی است که در اینجا شرح می دهیم:

۱- اگر کار کفسابی توسط استاد کفساب کار ماهر و زبردست انجام شده باشد بایستی براقی همه مساحت سابزنی شده یکسان باشد در کار کفسابی در تهران که توسط کفسابهای بی تجربه ساب خورد مشاهده کرده ایم که بعضی قسمتها براقی خوب و بعضی دیگر از قسمتها براقی ضعیف است که نباید این طور بار باشد در کفسابی خوب کل مساحت کفسابی شده بایستی براقی یکسانی داشته باشند.

۲- بعضی از قسمتهای سنگ مثله گوشه دیوار و سه کنج اتاق در دسترس دستگاه سنگسابی نیست و این طبیعی است اما این جاها باید توسط دست ساب بخورد و این را کفسابهای حرفه ای می دانند.

۳- کلیه آشغالهای به وجود آمده از کفسابی بایستی توسط کفساب جمع آوری شود و سطح سنگ بایستی کاملا تمیز تحویل کارفرما شود .

۴- بایستی عیب مد نظر کارفرما رفع شده باشد مثلا اگر روی سنگ چسب ریخته و به این علت سطح نیاز به کفسابی دارد و کفساب کار مسئولیت  رفع آن را قبول کرده  بایستی آن عیب رفع شود در غیر اینصورت نشان از کفسابی بد دارد .

نکته : چقدر خوب است که در کفسابی در تهران و سایر نقاط کشور همان اول کار ویژگیهای کفساب خوب را بدانیم چون بعد از انجام کار کفسابی نه چندان خوب فقط متحمل زیان خواهیم شد پس فریب کفسابیهای خیلی ارزان را نخورید و کار را به یک استاد کار ماهر بسپارید ما در کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کفسابی بهترین نوع ساب سنگ را با بهترین دستگاهها  انجام می دهیم . کافی است با شماره های موجود در بالا و پاین سایت با ما تماس بگیرید و سوالات خود درباره کفسابی را از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با نعمت زاده