--> کفسابی در کیش ،قشم، بندرعباس ،درگهان ۰۹۰۳۹۵۰۶۴۵۵ - کفسابی سنگ سابی

کفسابی در کیش ،قشم، بندرعباس ،درگهان ۰۹۰۳۹۵۰۶۴۵۵

کفسابی درکیش ، بندرعباس ، درگهان و قشم واستان هرمزگان

کفسابی  در بندرعباس و هرمزگان(برای کفسابی در کیش با این شماره تماس بگیرید09015668216)

کفسابی برای نوسازی سنگ استفاده می شود همچنین برای ترمیم سنگ آسیب دیده از سنگ سابی استفاده می شود به طور مثال اگر روی سنگ اسید و جوهرنمک و … ریخته باشد با کفسابی قابل رفع است .

همچنین کفسابی برای رفع پستی و بلندی سنگ استفاده می شود درکل کفسابی یعنی لایه برداری سنگ.

قیمت کفسابی در کیش و قشم :

به تجربه فهمیده ایم که در کفسابی دو مبحث در ذهن کارفرماها از اهمیت بالاتری برخوردار یکی کیفیت کفسابی و دیگری قیمت کفسابی است.

قیمت کفسابی به عوامل زیادی بستگی دارد و قیمت دقیق را باید تلفنی از طریق شماره های بالای همین صفحه از ما بپرسید اما عوامل مهم را در اینجا بررسی میکنیم .

اولین و مهم ترین عامل در قیمت کفسابی نوع سنگ است. سنگها در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شوند سنگ نرم و سنگ سخت . سنگ نرم مثله موزاییک و تراورتن و صلصالی که از قیمت پایینی برخوردارند و سنگ سخت مثله گرانیت که قیمت بالایی دارد . دلیل هم تقریبا واضح است سنگ نرم کار کمتری به نسبت سنگ سخت می برد بنابراین قیمت پایین تری هم دارد.

دومین عامل تاثیر گذار متراژ محیط کفسابی است هر چه متراژ بالاتر باشد کفسابی به صرفه تر است و در نتیجه قیمت پایین تری نیز دارد به طور مثال هیچ استاد سنگساب کاری قیمتی که به یک پارکینگ پنجاه متری داده را به پارکینگ هزار متری نمی دهد .(هزینه کارگر و …)

سومین عامل تاثیر گذار در کفسابی در کیش و قشم وبندرعباس و… دوری و نزدیکی محل کف سابی به شهر است به دلیل هزینه رفت و آمد .

چهارمین عامل تاثیر گذار در قیمت کفسابی در کیش و قشم و شهرهای اطراف این است که آیا سنگ قبلا ساب خورده یا نه اگر سنگ ساب خورده باشد مسلما برخی از عیبهای کلی رفع شده است و بنابراین قیمت تمام شده پایین تر خواهد بود.

کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه درخشان در عرصه ساب سنگ در تمام نقاط کشور بهترین کیفیت را به همراه مناسبترین قیمت برای شما به ارمغان خواهد آورد.

یک کفساب کار خوب چه ویژگیهایی دارد؟

  • اولین ویژگی کفساب کار خوب این است که قیمت را همان اول کار با شما طی می کند چه آشنا باشد و چه غریبه این یکی از اصل های استاد کفساب کار ها است (به دلیل اینکه شاید طرف مقابل به این قیمت راضی نباشد و کار به اختلاف بکشد بنابراین همه کفساب کارهای حرفه ای اول روی قیمت توافق می کنند و بعد کار را شروع می کنند)
  • دومین ویژگی کفساب کار حرفه ای داشتن دستگاه های خوب است دستگاه کفسابی اهمیت زیادی در کیفیت کفسابی دارد همانطور که یک رانند حرفه ای به یک ماشین حرفه ای نیاز دارد تا هنرنمایی کند یک کفساب هم به دستگاه حرفه ای نیاز دارد . ما در کافه کفسابی در بیش از ده سال فعالیت خود چندین نوع دستگاه را امتحان کرده ایم و دستگاههایی که الان در اختیار داریم بهترین نوع دستگاه های کفسابی هستند.
  • سومین ویژگی کفساب خوب این است که به کلام مسلط است .کار کفشابی به نحوی ست که کفساب همیشه در حال مباحثه و مذاکره است یک کفساب کار خوب سوالات و دغدغه های کارفرما را به خوبی می داند و درک می کند و با نهایت صبوری همه سوالات را پاسخ می دهد

ویژگیهای کفسابی خوب :

  • بایستی تمام پستی و بلندی سنگ از بین رفته باشد و سنگ کاملا طراز تحویل داده شود
  • براقیت تمام سنگ بایستی یکسان باشد و اینکه یک قسمتی خیلی براق باشد و قسمتی براقی چندانی نداشته باشد نشان از عدم کیفیت کفسابی است.

کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کفسابی در کیش و قشم و بندر عباس بهترین نوع کفسابی را با مناسبترین قیمت برای شما به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *