--> سنگسابی چیست و انجام سنگسابی ساختمان ۰۹۱۰۲۷۰۰۱۴۲ - کفسابی سنگ سابی

سنگسابی چیست و انجام سنگسابی ساختمان ۰۹۱۰۲۷۰۰۱۴۲

سنگسابی چیست و انجام سنگسابی ساختمان:

سنگسابی یعنی سابیدن سنگ و برای زیباتر و نمای بهتر سنگ در طول مدتی هر از چند گاهی سنگسابی باید  انجام شود تا هم نمای سنگ که احتمالا آسیب دیده ترمیم شود و هم سنگ طراوت و تازگی پیدا کند.

سنگ سابی برای چه اموری کابرد دارد؟

سنگ سابی برای رفع پستی و بلندی سنگ استفاده می شود همچنین اگر خط و خشی روی سنگ افتاده باشد توسط سنگ سابی رفع می شود.

یا اگر موادی مانند چسب و سیمان و ملات ساختمانی روی سنگ ریخته باشد به راحتی توسط سنگسابی رفع می شود.

هم چنین برای براقی فوق العاده سنگ از کفسابی و سنگ سابی استفاده می شود.

سنگسابی هم چنین باعث دوام و طول عمر بیشتر سنگ شما می شود به دلیل اینکه قسمتهای معیوب سنگ با رزین هم رنگ سنگ پر می شود. کار سنگ سابی بایستی توسط افراد خبره و استاد کار انجام شود ما در کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه بهترین کیفیت کف سابی را برای شما به ارمغان می آوریم.

سنگساب خوب کسیست که اولا با تجربه باشد و نمونه کارهای زیادی داشته باشد و ثانیا تمام مبلغ سنگسابی را همان اول کار با شما طی کند به یاد داشته باشید که فریب سنگسابی های خیلی ارزان را نخورید چون هر چیزی قیمتی دارد و سنگسابی های که کم تجربه اند و حرفه ای نیستند در اول کار خود قیمت خیلی ارزان می گویند و در اواسط کار خدای ناکرده دبه می کنند و هزینه ها را گردن شما می اندازند سنگساب ساختمان خوب قیمت سنگسابی ساختمان را تمام کما اول کار طی می کند .

کفسابی و سنگسابی خوب باید طوری باشد که تمام سطح درخشندگی یکسانی داشته باشد و قسمتهایی که دستگاه نمی تواند آن را کفسابی و سنگ سابی کند باید توسط دست سنگسابی شود.

سنگ سابی و قیمت سابزنی:

درباره قیمت سنگ سابی سوالات زیادی از ما میشود توجه داشته باشید که قیمت سنگ سابی بر اساس نوع سنگ و به صورت متر مربع محاسبه می شود

هر اندازه نوع سنگ سخت تر باشد قیمت کفسابی بالاتر است از گرانترین کفسابیها کفسابی گرانیت است که به علت اینکه کار روی آن سخت است قیمت بالاتری دارد اما حدود قیمتی سنگسابی از40تا 100 هزار تومان است(بر اساس متر مربع).

با این حال ما در صفحه  قیمت کفسابی به طور کامل درباره هزینه انواع کفسابی گفته ایم.

اگر سنگ شما دارای درز هایی است می توان آن را با رزین ساب هم رنگ سنگ پر کرد طوری که مشخص نباشد و گویی از خود سنگ است و سنگ یکدست و زیبا می شود

اگر تا حالا دستگاه کفسابی و نحوه کار آن را ندیده اید صفحه فیلم کفسابی را مشاهده کنید.

سنگسابی با کارهایی مثله شستن سنگ با تاید و شوینده فرق دارد همانطور که در ویدیو میبینید در عملیات سنگسابی ساختمان از دستگاه حرفه ای سنگ سابی ساختمان استفاده می شود این دستگاهها در دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد که نوع سه فاز دستگاه سنگسابی به مراتب بهتر از نوع تک فاز است و اگر برق سه فاز در محل کفسابی موجود باشد حتما با دستگاه سه فاز کار شما را انجام خواهیم داد.

برای انجام کار کفسابی و سنگ سابی ساختمان با کف سابی ما تماس بگیرید شماره تماس ما در زیر و بالای همین سایت موجود است.

اگر ساختمان شما نو ساز است و سنگهای کف وضعیت نامطلوبی دارند چه به لحاظ کثیفی و چه به لحاظ پستی و بلندی و یا دارای درز هستند علاج کار سنگسابی ساختمان است ما کف ساختمان شما را مثله شیشه تحویل شما می دهیم طوری که عکس سقف را روی سنگ ببینید(سنگسابی ایتالیایی در ساختمان چنین نتیجه ای را به دنبال دارد)

سنگ سابی ساختمان تخصص ماست به همراه اینکه از بهترین دستگاه های تک فاز و سه فاز کف سابی بهره می بریم به یا داشته باشید که کیفیت دستگاه سنگسابی در خروجی کار خیلی موثر است یک راننده فرمول یک هر چقدر هم با تجربه باشد با یک ماشین متوسط و ضعیف کار خیلی خوبی نمی تواند انجام دهد.

اما ما با بهره گیری از بهترین دستگاه سنگسابی و ساب زنی به همراه تجربه بالای خود کیفیت خارق العاده ای را برای شما رقم می زنیم.

سنگسابی ساختمان به نمای داخلی ساختمان نمایی تازه و روح تازه ای میدمد ما با سنگ سابی  با دستگاه حرفه ای بهترین کیفیت را رقم می زنیم در واقع در کفسابی و سنگ سابی به اندازه یک یا دو میلیمتر از سطح زاید سنگ برداشته می شود و سنگ مثل روز اولی می شود که از کارخانه به بیرون آمده است به علاوه اینکه پستی و بلندی و کثیفی ها و خراشه های سنگ از بین می رود و سنگ مثل آینه برق می زند .

سنگ سابی دارای مراحل زیر است:

در مرحله اول سنگسابی با استفاده از لقمه مخصوص پستی وبلندی و ناهمواری سنگ از بین می رود

در مرحله دوم سنگسابی با لقمه ۶۰ انجام می شود

ساب با لقمه ۱۲۰ در مرحله بعد انجام می شود

انجام سنگ سابی با لقمه ۲۲۰

ساب با لقمه ۴۰۰ برای براقی سنگ
سابزنی با لقمه ۸۰۰
سنگ سابی با لقمه سیناکس برای درخشان شدن سنگ
و در مرحله آخر سنگسابی با لقمه ایتالیایی که باعث درخشندگی فوق العاده سنگ می شود.

سنگسابی با استفاده از بهترین دستگاههای تک فاز و سه فاز با بیش از ده سال سابقه کفسابی در کافه کفسابی با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با نعمت زاده