--> کفسابی و سنگسابی در تهران ، قزوین ، سمنان ، قم و حومه ۰۹۱۰۲۷۰۰۱۴۲ - کفسابی سنگ سابی

کفسابی و سنگسابی در تهران ، قزوین ، سمنان ، قم و حومه ۰۹۱۰۲۷۰۰۱۴۲

کفسابی یعنی سابیدن سنگ و معمولا زمانی از کف سابی استفاده می شود که سنگ کیفیت خود را از دست داده و یا به علت هایی مثل ریختن اسید و سرکه سنگ آسیب دیده یا اگر سنگ کهنه شده و خراش دارد از سنگ سابی و کفسابی استفاده می شود.

شعبه مرکزی ما در تهران است اگر مایل به سنگ سابی حرفه ای و با ضمانت باشید گروه ما کار شما را انجام میدهد در غیر این صورت در تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کفساب نزدیک به شما معرفی کنیم

کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کفسابی در تهران و قزوین و سمنان و قم و حومه و سایر نقاط کشور با بهره گیری از بهترین دستگاههای کفسابی و سنگسابی بهترین کیفیت کفسابی را با مناسبترین قیمت انجام می دهد کافی است با ما تماس بگیرید و از ما راهنمایی بخواهید و یا سوالات خود را از ما بپرسید

کفسابی دو نوع دستگاه دارد که یک نوع دستگاه تک فاز است و نوع دوم دستگاه سه فاز است است

دستگاه سه فاز کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به دستگاه تک فاز دارد و اگر شما در محل کفسابی از برق سه فاز بهره می برید حتما ما دستگاه سه فاز برای کار شما استفاده خواهیم کرد زیرا کیفیت به مراتب بالاتری دارد.

کفسابی کار حساسی است زیرا در صورت کم تجربه بودن کفساب و یا نابلد بودن احتمال آسیب جدی به کف ساختمان و محل کفسابی است بنابراین کار کفسابی و سنگسابی باید توسط یک استادکفساب کار انجام شود ما در کافه کفسابی بیش از ده سال سابقه درخشان در کار کفسابی داریم.

اما باتجربه بودن یکی از ویژگیهای کفساب خوب است ویژگی دوم کفساب خوب این است که دستگاه کفسابی و سنگسابی خوبی داشته باشد همانطور که می دانید اگر به راننده فرمول یک ماشینی سطح پایین داده شود کار خیلی ویژه ای نمی تواند انجام دهد ما در کافه کفسابی بهترین نوع دستگاههای کفسابی را داریم و کفسابی ایتالیایی (آینه ای و یا شیشه ای) را به بهتر نحو انجام می دهیم .

سومین ویژگی کفساب خوب این است که نمونه کار زیادی دارد و آدرس نمونه کارهایش را می تواند به شما دهد و یا عکس و فیلم از نمونه کارهایش دارد و یا سایتی در صفحات اول گوگل دارد همانطور که قابل مشاهده است سطح سایت ما پر از عکس نمونه کار سنگسابی است .

چهارمین ویژگی یک کفساب کار خوب این است که خیلی با حوصله و مسلط به سوالات شما پاسخ می دهد همین که شما به کفسابی ما زنگ می زنید و ما با کمال میل همه توضیحات را ارئه می دهیم نشان از حرفه ای بودن ماست.

پنجمین ویژگی کفساب خوب این است که قیمت کفسابی و سنگسابی را همان اول کار تمام و کمال با شما طی می کند متاسفانه شنیده ایم بعضی کفسابهای کم تجربه در اول کار قیمتی به مراتب ارزان می گویند و در شروع کار فلان هزینه را به عهده صاحب کار قرار می دهند که این دور از اخلاق و دور از سنگساب حرفه ای است  سنگ ساب حرفه ای همان الو کار تمام هزینه های ریز و درست را با شما طی میکند بدون مغلطه.

اما بعد از کار کفسابی از کجا بفهمیم که کار کفسابی  و سنگ سابی ما به بهترین نحو صورت گرفته است؟

کفسابی خوب خصوصیات ظاهری دارد که آنها را اینحا بررسی می کنیم:

  • کار کفسابی به دلایل مختلفی انجام می شود مثلا شاید کفسابی شما به علت ریختن اسید و سرکه روی سنگ انجام شود یا علت کفسابی وجود خراشهای روی سنگ باشد و یا پر کردن درزهای سنگ علت کفسابی باشد و یا رعه پستی و بلندی سنگعلت کفسابی باشد .
  • در درجه اول علت کفسابی باید رفع شود وگرنه به هر دلیلی اگر غیر قابل رفع بوده کفساب کار باید آن را پیش بینی می کرده است .
  • در کفسابی باید علاوه بر اینکه ایراد مورد نظر کارفرما رفع شد بایستی تمام پستی و بلندی ها رفع شود و همه قسمتهای سنگ براقی یکسانی داشته باشد .
  • طبیعی است که در کفسابی  قسمتهایی از سنگ در دسترس دستگاه نیست مثله گوشه های دیوار و …این قسمتها بایستی ساب دستی بخورد
  • تمام آشغال های کفسابی بایستی توسط کفساب کار جمع آوری شود و سطح کاملا تمیز تحویل شما داده شود

درباره قیمت کفسابی در تهران و قم و سمنان و قزوین باید گفت که قیمت کفسابی و سنگسابی بیشتر به نوع سنگ بستگی دارد شما می توانید با شماره ۰۹۱۰۲۷۰۰۱۴۲تماس بگیرید و از قیمت کفسابی سنگ مورد نظرتان مطلع شوید و یا ما در صفحه قیمت کفسابی به طور کامل به مبحث قیمت کفسابی پرداختیم.

کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کار کفسابی در تهران بهترین نوع کفسابی را با بهترین کیفیت انجام می دهد کافی است یا شماره های موجود در پایین و بالای صفحه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *