--> مزایا و معایب وایتکس و مواد شوینده سنگ در کفسابی و سنگسابی - کفسابی سنگ سابی

مزایا و معایب وایتکس و مواد شوینده سنگ در کفسابی و سنگسابی

مزایا و معایب وایتکس و مواد شوینده در کفسابی و سنگسابی

سنگهای کف ساختمان از زمان قدیم باعث زیبایی ساختمان بوده اند . و نیاز به کفسابی و سنگسابی همیشه حتی زمانی که این دستگاههای روز دنیا برای امر کف سابی نبوده احساس میشده.

ولی بعضا نیاز به کفسابی نیست و یا افراد مراقبت از سنگ را جدی نمیگیرند و این کار باعث خرابی سنگ می شود و کار فقط با سنگ سابی رفع می شود در این مطلب میخواهیم درباره مراقبت از سنگ و بعضی از شوینده های سنگ مطلبی بنویسیم.

سنگ ساختمانی در دو نوع نرم و سخت هستند و تحت فشار هر دونوع سنگ دچار تغییراتی می شوند سنگهایی مثله مرمر ، مرمریت ،گوهره ، تراورتن از جمله سنگهای نرم هستند و زود خراشیده می شوند و باید از آنها مواظبت کرد نه سختگیرانه ولی در حد معمول و معقول، که در غیر این صورت نیاز به کفسابی و سنگسابی پیدا می کنند .

همانطور که می دانیم اکثر نوشیدنی ها و مایعات روی سنگ تاثیر مخرب می گذارند مثله لیموی ترش ، سرکه و نوشابه و … پس حتما وقتی قرار است مایعاتی بخوریم حتما از زیرلیوانی استفاده کنید تا حتی الامکان مایعات روی سنگ نریزند که در صورت ریختن نیاز به کفسابی و سنگ سابی پیدا می کنید.

اگر در حد زیر یک متر روی سنگ خراب شده باشد می توانید

با مشورت با ما و خرید لقمه کفسابی خودتان عمل ترمیم سنگ را انجام دهید برای خرید لقمه کفسابی می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

خرید لقمه کفسابی سنگ

به هیچ وجه چیزی را برای برش روی سنگ معمولی قرار ندهید زیرا چاقو و … به شدت به سنگ آسب میزننند و باعث خراشیدگی سنگ می شوند .

گردگیری و جارو کردن به خصوص در پارکینگ منازل را هر روز انجام دهید زیرا ریز سنگهای موجود در پارکینگ و رفتن لاستیک ماشین روی سنگ باعث خراشیدگی سنگ می شود .

قوطی روغن صنعتی و خوراکی و مواد چرب را مستقیم روی سنگ قرار ندهید.

سعی کنید کف ساختمان را با آب یا حداکثر شوینده ملایم بشویید و خشک کنید هرگز نگذارید لکه ای روی سنگ برای مدتی باقی بماند.

برای تمیز کردن مرمر و مرمریت و تراورتن و سنگ گوهره از شوینده های حاوی اسید از جمله وایتکس و مایع من به هیچ وجه استفاده نکنید حتی آب لیمو و سرکه باعث آسیب جدی به این سنگها می شود و این سنگها با کفسابی و سنگسابی مثله روز اول می شوند.

از شوینده های پودری و همچنین افشانه آمونیاکی استفاده نکنید.

برای تمیز کردن کف حمام از دسته تی های لاستیکی استفاده کنید و یا نهایتا با شوینده ملایم کف را بشویید و برای تمیز کردن استخر و وان از فشار آب به همراه تمیز کننده ملایم استفاده کنید .

اگر سنگ شما آسیب دیده و کهنه شده و یا خراش زیادی دارد نگران نباشید ما با کفسابی و سنگسابی حرفه ای که با دستگاههای مخصوص انجام می دهیم خدمت میرسیم و کف سنگ را سابزنی می کنیم ساب انواع سنگهای تراورتن ، مرمر ،مرمریت و … تخصص ماست.

کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه بهترین نوع کفسابی و سنگسابی را با مناسبترین قیمت انجام می دهد کافی است با شماره های موجود در زیر همین سایت با ما تماس بگیرید و مناسبترین قیمت کفسابی را از ما بخواهید.

کفسابی در تهران ، کفسابی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *