--> کفسابی در اهواز ، خرمشهرو .09160100036 - کفسابی سنگ سابی

کفسابی در اهواز ، خرمشهرو .09160100036

کفسابی  در اهواز و خرمشهر و بهبهان و خوزستان

کفسابی در اهواز برای براقی و درخشانی فوق العاده سنگ استفاده می شود همچنین اگر سنگ به دلایلی مثله اسید خوردگی ریختن سرکه و مایعات اینچنینی آسیب دیده باشد ما در کافه کفسابی ایراد سنگ شما را رفع میکنیم و سنگ شما را مثله روز اولی میکنیم که از کارخانه به بیرون آمده است.

امیدی: 09160100036

موارد استفاده از کفسابی:

  • اگر بخواهیم به سنگ براقی و درخشندگی فوق العاده ای بدهیم از ساب سنگ استفاده میکنیم مثلا خیلی از فروشگاهها و مراکز تجاری این کار را برای محل خود انجام می دهند یا خیلی از افراد برای ساختمان و پارکینگ منزل خود این کار را انجام می دهند
  • بعد از اتمام کار ساختمانی : معمولا بعد از اتمام کار ساختمانی مصالح و یا اجسامی مثل چسب و سیمان و … روی سنگ می ریزند که سنگ را بدریخت می کنند رفع این عیبها به اضافه براقی فوق العاده سنگ با استفاده از دستگاه کفسابی ممکن است .
  • رفع ناهموای سنگ : بعد از اتمام کار ساختمانی معمولا سنگ ها مقداری ناهمواری دارند با استفاده از کفسابی ناهمواری سنگ کاملا از بین می رود
  • رفع ناهمواری پله یا برداشتن چسب موکت از روی پله ساختمان: معمولا بعد از اتمام کار پله ساختمان معمولا کمی ناهمواری روی پله اتفاق می افتد و یا بعد از مدتی از موکت کاری پله ها معمولا چسب روی پله می ماند این موارد با سنگسابی پله رفع می شود .

کفسابی در اهواز و خرمشهر و اندیمشک و … کارهای سنگسابی و کفسابی زیادی انجام داده است و با بیش از ده سال سابقه کفسابی بهترین کیفیت را با مناسبترین قیمت به ارمغان می آورد.

کفسابی ایتالیایی چیست؟ بهترین نوع از کفسابی ساختمان است در این نوع سابزنی سنگ طوری براق و آینه ای می شود که شما می توانید عکس سقف را روی سنگ ببینید البته کفسابی کامل شامل کفسابی ایتالیایی نیز می شود(کفسابی کامل دارای ۸ مرحله است که مرحله آخر از ساب ایتالیایی استفاده می شود)

سنگسابی در اهواز

مثله این مورد که توسط گروه ما انجام شده است و کف محل براق و درخشنده شده است به همین دلیل به این نوع کفسابی آینه ای و شیشه ای نیز می گویند .

قیمت کفسابی در اهواز:

قیمت کفسابی از قراره هر متر مربع محاسبه می شود و به عوامل متعددی بستگی دارد ولی مهمترین عامل در قیمت کفسابی نوع سنگ شماست همانطور که می دانید سنگها انواع مختلفی همچون موزاییک و سرامیک و تراورتن و گرانیت و … دارند که بسته به نوع سنگ ارزانتر و گرانتر هستند قیمت ساب سنگ در اهواز به متراژ محیط هم بستگی دارد هر چه متراژ بالاتر باشد قیمت پایین تر است  از دیگر عوامل به نزدیکی و دوری از شهر و اینکه آیا سنگ قبلا ساب خورده یا نه هم می توان اشاره کرد . اما برای اطلاع از قیمت کفسابی در اهواز می توانید با ما تماس بگیرید.

ویژگیهای کفساب کار خوب در اهواز:

کفساب کار خوب دارای ویژگیهایی است:

دارای سابقه بلند مدتی است و در جای جای شهر سابقه کفسابی دارد  و می تواند آدرس نمونه کارهایش را بدهد

قیمت تمام شده کفسابی را همان اول کار با شما درمیان می گذارد

دارای هر دو نوع دستگاه کفسابی است  در کار سابزنی ما دو دستگاه داریم که یکی تک فاز و دیگری سه فاز می باشد کیفیت دستگاه سه فاز به مراتب بالاتر از دستگاه تک فاز است و در صورت وجود برق سه فاز در محل کفسابی ما حتما از نوع سه فاز استفاده میکنیم.

مسلط به بیان است. ما در کار کفسابی روزانه با چندین نفر مذاکره میکنیم و این مورد را با تجربه ده ساله ما ادغام کنید . یک کفساب کار خوب سوالات کارفرما را و دغدغه های کارفرما را می فهمد و کاملا از این لحاظ او را قانع می کند.

کفسابی خوب چه ویژگیهایی بایستی داشته باشد ؟

تمام محیط کفسابی شده بایستی براقی یکسانی داشته باشند استفاده از لقمه های خوب در کفسابی لازمه چنین نیجه ای است

گوشه دیوارها و جاهایی که در دسترس دستگاه نیست بایستی ساب دستی بخورد

تمام فاضلاب کفسابی بایستی توسط کفساب کار جمع آوری شود و محل کفسابی شده بایستی شسته و تی کشی شده تحویل گردد.

ما در کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کفسابی بهترین نوع کفسابی را با ارزان ترین قیمت کفسابی در اهواز انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *